Team

Ons team bestaat uit  2 waarnemend kandidaat-notarissen en 5 medewerkers. In ons werk onderscheiden wij ons door een hoog kwaliteitsniveau op basis van dubbele controles. We hebben altijd bijzondere aandacht voor u en onze dossiers, waarvoor we ruim de tijd nemen. We adviseren voor zaken binnen familie, woning en organisatie. Ook op het gebied van juridische en fiscale zaken en verzekeringskwesties.

Ellen van Pelt, kandidaat-notaris

'Sinds 2002 ben ik als notaris werkzaam geweest. Eerst vanuit Krijgsheld&van Pelt Notarissen en tot eind 2023 runde ik mijn eigen kantoor (notariskantoor Van Pelt) aan de Oostersingel 5. Vanaf 1 januari 2024 ben ik aangesloten bij Elan Notarissen. Per 15 april 2024 heb ik mijn notarispen neergelegd en als kandidaat-notaris ga ik verder. De kracht van ons kantoor is dat we in een klein team werken en daardoor veel aandacht kunnen hebben voor de mens achter het dossier. Persoonlijk contact is mijn belangrijkste drijfveer om mijn vak met plezier uit te oefenen. Ik maak graag tijd voor u vrij om u te woord te staan en u van dienst te zijn'.

e.vanpelt@elannotarissen.nl

Nelke Kroes, kandidaat-notaris

'Sinds de samenwerking met Elan Notarissen ben ik werkzaam als kandidaat notaris op dit kantoor. Ik heb een jarenlange werkervaring op verschillende kantoren opgedaan. Als kandidaat begeleid je mensen tijdens alle fases van hun leven. Het is een heel menselijk en tegelijk juridisch beroep. Nadat Ellen is gestopt als notaris ben ik de waarnemer totdat de opvolging officieel is geregeld'.

n.kroes@elannotarissen.nl

Geke Wolf-Hadders, notarieel medewerker.

'Vanaf april 2016 werk ik bij dit notariskantoor. Daarvoor heb ik jarenlang in het bankwezen gewerkt. Ik houd me voornamelijk bezig met de behandeling van de registergoed dossiers, het opstellen van akten en de afrekeningen. Ik doe de correspondentie en ik heb regelmatig telefooncontact met alle betrokken partijen'.

g.wolf@elannotarissen.nl

Melissa Kotters, notarieel medewerker.

'Gedurende mijn studie HBO-Rechten was ik al werkzaam bij dit notariskantoor. In 2019 heb ik mijn opleiding succesvol afgerond. Ik houd mij nu voornamelijk bezig met de onroerend goed praktijk. Tijdens mijn studie heb ik ook vele andere werkzaamheden gedaan, dus ik ben breed inzetbaar. Ik waardeer het werken op een klein kantoor. De grote verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en de korte lijntjes vind ik erg prettig.'

m.kotters@elannotarissen.nl

Femke Fokkema-Achterberg, administratief medewerker.

'Door het uitoefenen van verschillende werkzaamheden in het verleden, kwam ik erachter dat ik gelukkig ben wanneer ik een ondersteundende functie bekleed met veel klantcontact. En dat vind ik zeker terug in deze baan. Ik ben verantwoordelijk voor alles rondom het tekenen van een akte. Daarnaast sta ik u graag te woord bij binnenkomst of via telefoon en mail".

f.fokkema@elannotarissen.nl

Arendien Brommer-Oost, administratief medewerker.

'Met veel ervaring als administratief medewerker in de assurantie sector, was ik op zoek naar een parttime baan. Per begin februari 2024 gestart als administratief medewerker bij Elan Notarissen- kantoor Assen. Met mijn ervaring ben ik uw eerste aanspreekpunt om u te woord te staan".

a.brommer@elannotarissen.nl

Shirley Boegheim, notarieel medewerker

'Vanuit mijn opleiding HBO-rechten aan de Hanze Hogeschool, ben ik zeer nieuwsgierig geworden naar het notariaat. Na ervaring opgedaan te hebben bij een ander notariskantoor, kreeg ik nu de kans om bij Elan Notarissen- kantoor Assen aan de slag te gaan en daarmee mijn kennis te vergroten. Ik heb er zin in! Met mijn juridische kennis sta ik u graag te woord om vragen te beantwoorden. Daarnaast zal ik mij voornamelijk bezighouden met de onroerende goed praktijk en het familierecht'.

s.boegheim@elannotarissen.nl
Volg ons laatste nieuws op facebook