Team

Het team van Notariskantoor Van Pelt bestaat uit 1 notaris, 1 kandidaat-notaris en 7 medewerkers.  In hun werk onderscheiden zij zich door een hoog kwaliteitsniveau op basis van dubbele controles. Daarnaast door bijzondere aandacht waarbij ze ruim de tijd nemen. En ten slotte door ruimhartige adviezen, ook op het gebied van juridische en fiscale zaken en verzekeringskwesties.

Ellen van Pelt, notaris.

'Sinds 2002 ben ik als notaris werkzaam. Eerst vanuit Krijgsheld en van Pelt Notarissen en per 2016 mijn eigen kantoor aan de Oostersingel 5. De kracht van mijn kantoor is dat we in een klein team werken en daardoor veel aandacht kunnen hebben voor de mens achter het dossier. Persoonlijk contact is mijn belangrijkste drijfveer om mijn vak met plezier uit te oefenen. Ik maak graag tijd voor u vrij om u te woord te staan en om al uw vragen te beantwoorden en u van dienst te zijn'.

vanpelt@notariskantoorvanpelt.nl

Maike Vredevoogd, kandidaat-notaris.

'Ik ben al diverse jaren werkzaam als kandidaat-notaris en vanaf januari 2018 mag ik mij tot het team van Notariskantoor van Pelt rekenen. U zult mij tegenkomen in de familiepraktijk en bij onroerend goed. Ik heb de Beroepsopleiding Notariaat succesvol afgerond en ik ben bevoegd om Ellen als notaris te vervangen. Ik ben u graag van dienst'.

vredevoogd@notariskantoorvanpelt.nl

Geke Wolf-Hadders, notarieel medewerker.

'Vanaf april 2016 werk ik bij dit notariskantoor. Daarvoor heb ik jarenlang in het bankwezen gewerkt. Ik hou me voornamelijk bezig met de behandeling van de registergoed dossiers, het opstellen van akten en de afrekeningen. Ik doe de correspondentie en ik heb regelmatig telefooncontact met betrokken partijen. Voor mij een nieuwe tak van sport'.

wolf@notariskantoorvanpelt.nl

Kirsten de Vries, notarieel medewerker.

'Tijdens mijn opleidingen Sociaal Juridische Dienstverlening en HBO-rechten ben ik enthousiast geworden voor werkzaamheden binnen het notariaat. Na vijf maanden stage te hebben gelopen bij een kantoor op Curacao ben ik in februari 2018 gestart als notarieel medewerker op dit kantoor. Alle zaken rondom registergoederen pak ik op. Ik verwacht me binnen dit kantoor verder te kunnen ontwikkelen'.

devries@notariskantoorvanpelt.nl

Hetty Borger, administratief medewerker.

'Net voordat ik mijn MEAO diploma op zak had kon ik hier aan de slag. Ik heb allerlei verschillende werkzaamheden binnen kantoor gedaan heb. Ik vind het leuk om overal bij te springen waar nodig. Momenteel ben ik vooral werkzaam in de front-office. De afwisseling maakt het werk steeds leuk en boeiend'.

info@notariskantoorvanpelt.nl

Tine van Lent-de Ridder, administratief medewerker.

'Ik werk sinds 2011 met heel veel plezier in het notariaat. Een veelzijdige job, waar ik mijn energie volledig in kwijt kan'. De eerste klantcontacten en administratieve handelingen behoren tot mijn taken. Zodra de akten zijn gepasseerd is het mijn taak dat deze goed worden gearchiveerd'.

vanlent@notariskantoorvanpelt.nl

Melissa Kotters, administratief medewerker.

Na mijn stages MBO en HBO ben ik als oproepkracht inzetbaar. Ik ben bezig met de studie HBO-rechten via de Hanzehogeschool in Groningen. Ik volg binnen deze studie de specialisatie familie-en vermogensrecht. Tijdens mijn stage-periode HBO heb ik mij bezig gehouden met de familiepraktijk, maar daarnaast verdiepte ik mij ook in de registergoedpraktijk. Ik heb het naar mijn zin op dit kantoor, steeds afwisselend werk en nooit is iets hetzelfde'.

kotters@notariskantoorvanpelt.nl

Sander Veen, administratief medewerker.

'Na het behalen van mijn diploma Sociaal Juridische Medewerker ben ik de opleiding HBO-Sociaal Juridische Dienstverlening gestart. Ik kwam binnen als stagiaire en ik werk vanaf augustus 2017 naast mijn studie regelmatig een aantal uren als administratief medewerker. Zo doe ik werkervaring op in een voor mij interessant vakgebied waar ik de komende tijd veel over wil leren'.

info@notariskantoorvanpelt.nl

Gonny Darwinkel, financieel administratief medewerker.

'Sinds maart 2018 ben ik werkzaam bij notariskantoor van Pelt en ik hou me bezig met de boekhouding. Ik heb al jaren ruime ervaring in de financiële dienstverlening. Het samenwerken met gemotiveerde en betrokken collega's en de korte communicatielijnen binnen het kantoor geven mij veel voldoening in mijn werk'.

darwinkel@notariskantoorvanpelt.nl
Volg ons laatste nieuws op facebook