Team

Het team van Notariskantoor Van Pelt bestaat uit 1 notaris, 1 kandidaat-notaris en 6 medewerkers. In ons werk onderscheiden wij ons door een hoog kwaliteitsniveau op basis van dubbele controles. We hebben altijd bijzondere aandacht voor u en onze dossiers, waarvoor we ruim de tijd nemen. We adviseren voor zaken binnen familie, woning en organisatie. Ook op het gebied van juridische en fiscale zaken en verzekeringskwesties.

Ellen van Pelt, notaris.

'Sinds 2002 ben ik als notaris werkzaam. Eerst vanuit Krijgsheld&van Pelt Notarissen en per 2016 run ik mijn eigen kantoor aan de Oostersingel 5. De kracht van mijn kantoor is dat we in een klein team werken en daardoor veel aandacht kunnen hebben voor de mens achter het dossier. Persoonlijk contact is mijn belangrijkste drijfveer om mijn vak met plezier uit te oefenen. Ik maak graag tijd voor u vrij om u te woord te staan en om al uw vragen te beantwoorden en u van dienst te zijn'.

vanpelt@notariskantoorvanpelt.nl

Maike Vredevoogd, kandidaat-notaris.

'Ik ben al diverse jaren werkzaam als kandidaat-notaris en vanaf januari 2018 mag ik mij tot het team van Notariskantoor van Pelt rekenen. U zult mij tegenkomen in de familiepraktijk en bij onroerend goed. Ik heb de Beroepsopleiding Notariaat succesvol afgerond en ik ben bevoegd om Ellen als notaris te vervangen. Ik ben u graag van dienst'.

vredevoogd@notariskantoorvanpelt.nl

Geke Wolf-Hadders, notarieel medewerker.

'Vanaf april 2016 werk ik bij dit notariskantoor. Daarvoor heb ik jarenlang in het bankwezen gewerkt. Ik hou me voornamelijk bezig met de behandeling van de registergoed dossiers, het opstellen van akten en de afrekeningen. Ik doe de correspondentie en ik heb regelmatig telefooncontact met betrokken partijen. Voor mij een nieuwe tak van sport'.

wolf@notariskantoorvanpelt.nl

Kirsten de Vries, notarieel medewerker.

'Tijdens mijn opleidingen Sociaal Juridische Dienstverlening en HBO-rechten ben ik enthousiast geworden voor werkzaamheden binnen het notariaat. Na vijf maanden stage te hebben gelopen bij een kantoor op Curacao ben ik in februari 2018 gestart als notarieel medewerker op dit kantoor. Alle zaken rondom registergoederen pak ik op. Ik verwacht me binnen dit kantoor verder te kunnen ontwikkelen'.

devries@notariskantoorvanpelt.nl

Hetty Borger, administratief medewerker.

'Net voordat ik mijn MEAO diploma op zak had kon ik hier aan de slag. Ik heb allerlei verschillende werkzaamheden binnen kantoor gedaan heb. Ik vind het leuk om overal bij te springen waar nodig. Momenteel ben ik vooral werkzaam in de front-office. De afwisseling maakt het werk steeds leuk en boeiend'.

info@notariskantoorvanpelt.nl

Tine van Lent-de Ridder, administratief medewerker.

'Ik werk met heel veel plezier in het notariaat. Een veelzijdige job, waar ik mijn energie volledig in kwijt kan'. De eerste klantcontacten en administratieve handelingen behoren tot mijn taken. Zodra de akten zijn gepasseerd is het mijn taak dat deze goed worden gearchiveerd'.

vanlent@notariskantoorvanpelt.nl

Gonny Darwinkel, financieel administratief medewerker.

'Sinds maart 2018 ben ik werkzaam bij notariskantoor van Pelt en ik houd me bezig met de boekhouding. Ik heb al jaren ruime ervaring in de financiële dienstverlening. Het samenwerken met gemotiveerde en betrokken collega's en de korte communicatielijnen binnen het kantoor geven mij veel voldoening in mijn werk'.

darwinkel@notariskantoorvanpelt.nl

Aga de Bruin - Matusiak, secretarieel medewerker

Na mijn stages MBO kreeg ik deze zomer (2019) het aanbod voor een tijdelijk contract. Ik heb tijdens mijn stage veel geleerd en ik vind het geweldig fijn om zo werkervaring op te mogen doen. De afwisseling van het werk, een kantoor met leuke collega's maakt dat ik me op mijn gemak voel en enthousiast kan zijn. Ik kijk er naar uit om u van dienst te mogen zijn.

debruin@notariskantoorvanpelt.nl
Volg ons laatste nieuws op facebook